تحقیقات یک دختر دانشجو

  • ۰
  • ۰

ساختار و مواد سازنده ی تزریق ژل صورت یکی از مهم ترین مواردی است که در درمان بسیار موثر است و بیش از شصت درصد از درمان و تاثیرگذاری درمان به مواد سازنده ی ژل صورت بستگی دارد همچنین این ساختار تعیین کننده ی ماندگاری تزریق فیلر صورت درمان است.

از این رو در نقاطی از بدن که میزان چین و چروک بسیار بیشتر از سایر نقاط است که از این نقاط می توان به نقاط اخم اشاره کرد، این سوال مطرح می شود که ماندگاری فیلر خط اخم و یا سایر نقاط صورت چقدر است ؟ بنابراین می توان گفت: پاسخ این سوال در گرو مواد سازنده ای است که برای درمان مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع فیلر و میزان ماندگاری آن در صورت

فیلر صورت معمولا به دوصورت انجام می گیرند که شامل:

  1. فیلرهای غیرقابل جذب و دائم
  2. فیلرهای موقت و قابل جذب

امروزه استفاده از فیلرهای غیرقابل جذب یا دائم تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است که علت آن این است که این دسته از فیلرها عوارض جانبی و خطرات بسیاری دارند که در بسیاری از مواقع می تواند به سلامت و زیبایی افراد آسیب های جبران ناپذیری بزند از این رو فیلرهای موقت و قابل جذب توانسته است با درصد بسیار زیادی از نتایج موثر، بدون هیچگونه عارضه ای، جایگزین فیلرهای غیرقابل جذب و دائم شود.

  • ۰۱/۰۷/۱۸
  • پگاه نجاتی نجاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی